Mljeveno s povrćem

Volim jednostavnu i brzu pripremu ručka. Ponekad imate nešto u planu, a kuhanje oduzima podosta vremena. Dobro je isplanirati jelovnik unaprijed, tako da tada, kad nemate vremena, kuhate nešto na brzinu.

 

Priprema jelovnika nije kompliciran i težak posao, a olakšava vam kuhanje, pa i nabavu namirnica. Isplanirate cijeli mjesec, namirnice popišete prema jelima i tako kupujete samo ono što vam treba. Ne kuhate prema onome što imate u kuhinjskim ormarima, škrinji i hladnjaku. Prema tome se često dogodi da nemate neki sastojak, a ići u trgovinu samo po to, oduzima više vremena, nego vam treba za kuhanje. To se izbjegne pisanjem jelovnika unaprijed za cijeli mjesec. Kad popišem ručkove za mjesec dana, radim jelovnik za svaki tjedan, tada već znam svoje i muževe planove, poslove, a o tome ovisi koliko imam vremena za kuhanje, tko je kad kod kuće, ruča li ili ne i sl. Ispočetka je to zahtjevan posao, no, za dva-tri mjeseca to vam postane navika i nešto normalno. Čudite se kako ste uopće mogli funkcionirati bez tog plana.

 

Ovo jelo spada u brza rješenja.

Sastojci za 2 osobe:

  • 200 g mljevenog mesa (svinjetina ili kombinacija svinjetine i junetine)
  • 2 komada poriluka, samo bijeli dijelovi; može biti običan luk
  • 150 g korijena celera
  • 8 većih šampinjona
  • 70-80 g svinjske kosane masti, može i čista, samo onda nešto manje
  • biber i kurkuma u prahu, sol
     

Mljeveno s povrćem

Priprema

Poriluk narežite na ploškice i pržite ga na kosanoj masti par minuta.
Dodajte celer narezan na tanke, uske ploškice i pržite tako dugo, dok skoro ne omekša. Posolite i dodajte ostale začine.
Šampinjone narežite na tanke ploškice. Dodajte ga u povrće i pirjajte par minuta.
istovremeno, kad i šampinjone, stavite i mljeveno i pirjajte dok meso ne omekša. Vode će biti dovoljno iz šampinjona i mesa da se sve pirja i da ne zagori.

 

Napomena:

Ovo jelo radi se prema principu LCHF prehrane. Čini li se nekome previše masnoća, može smanjiti količinu.

Piše: Sanja Bregović