LCHF kava

Recept je potekao s njemačkih foruma, a do mene je došao usmenim putem. Upoznala sam jednu ženu, Martinu Blum, koja je također na LCHF-u i recept za tu kavu sam dobila od nje. Kako ja sve recepte moram prepraviti, tako sam i taj, tako je sad to jedan sasvim drugačiji napitak. Kava je inače napitak koji pije većina ljudi. O njoj možete pročitati mnoštvo podataka, kako točnih, tako i netočnih.

 

Kava ima u sebi kofein, supstancu sa stimulativnim svojstvima. Kava će vam poboljšati kognitivne sposobnosti, razbudit će vas, omogućiti da dulje izdržite određene aktivnosti. Negdje sam pročitala kako ju je dobro popiti 20-ak minuta prije fizičke i umne aktivnosti, jer će te tako poboljšati rezultate. Je li to točno ili nije, sami provjerite! Također djeluje kao diuretik, pa je tako dobra i u borbi protiv celulita, pomaže rastvaranje čvorića. Također djeluje i izvana na celulit, često se pojavljuje kao sastojak anticelulitnih preparata. I mojih, naravno.

 

LCHF kava

Možete li postati ovisni o kofeinu? Koliko kofeina je previše? U manjim količinama djeluje blagotvorno na organizam, no, ako se pretjera, može izazvati određene poteškoće. Kofein je inače sastavni dio kakaa, čokolade, a i mnogih tableta, pogotovo protiv glavobolje.  Ako ne pijete kavu zbog kofeina, a jedete čokoladu, onda i dalje uzimate taj stimulans. Kod nekih ljudi izaziva budnost dugo u noć, popiju li ju prekasno (nakon, recimo, 17 sati).  

 

Može li se pretjerati s kavom? Valjda može, samo ne znam koje su to količine, da bismo rekli da je pretjerivanje, pronašla sam podatak da bi "kritično previše" bilo oko 75 šalica kave dnevno!  Stvarno ne znam kako bismo mogli toliko kave popiti u jednom danu! To bi bilo kao da svakih 20-ak minuta, uključujući i noć, popijemo šalicu kave! Mislim da je previše tada, kad se ne može započeti dan bez kave, jer vas boli glava, ako ju ne popijete. Možda je tu problem i sa šećerom, kojemu, po mom mišljenju, nije mjesto u kavi. Kao ni mlijeku.

Sastojci za 3 osobe:

  • 100 ml kuhane, vruće kave
  • 5 g maslaca – 1 žličica
  • 5 g kokosovog ulja – 1 žličica
  • 10 g kokosovog mlijeka – jedna do dvije žlice
  • vrlo malo vanilije u prahu

Priprema

Kava bi trebala biti iz eko-uzgoja, također i vanilija i kokosovo mlijeko. Kokosovo ulje koristim hladno prešano, miris mu je poseban. Skuhate kavu i pričekate da se slegne. Ulijete ju u visoku posudu za miksanje. Dodate i sve sastojke i miksate štapnim mikserom oko 1 minutu. Koristim nastavak za usitnjavanje, jer ostali mi izbace tekućinu iz posude, pa je ima svugdje. Napitak će imati i pjenu, tako izgleda kao kapućino! Kuhate li dvije ili više kavi, povećajte količinu svih sastojaka. Kod veće količine kave, treba vam i veća posuda, da vam sve ne izleti van. Masnoće koje se dodaju u kavu potrebno je miksati, jer se jedino pri velikoj brzini lijepo umiješaju u kavu. Ako biste to napravili u šalici, žlicom, masnoće bi ostale izdvojene na vrhu i prilikom pijenja sve bi se zalijepilo za usta, a i bilo bi premasno.

Piše: Sanja Bregović



Ocijenite ovo:

prosjek 5.0 (1 glas(a)/ova)



Vizija

Prirodna hrana, prirodna kozmetika, lijekovi iz prirode, sve - što prirodnije. Trudim se da svi recepti i savjeti budu što prirodniji. Pokušavam objasniti da su biljke vašeg podneblja najbolji izbor u prehrani. Zaboravite egzotične i skupe namirnice. Biljke koje rastu pokraj vas, koje su rasprostranjene i savršeno prilagođene određenom podneblju, često puta su korov, takve biljke su najbolji izvor vašeg zdravlja. Potičem na uzgoj vlastitih biljki ili korištenje divljeg, samoniklog bilja. To je najjeftiniji i najzdarviji način prehrane. Izbjegavam umjetne, egzotične i skupe namirnice kao i postupke koji su komplicirani i iscrpljujući. Posebno volim objavljivati stare recepte koji su vezani uz podneblja i kojima je vrijeme dokazalo kvalitetu. više ▹

Pozivamo Vas na suradnju, reklamiranje, razmjenu materijala ili objavu vaših radova.
kontakt email: info@prirodna.hr

Portal sadrži brojne savjete narodne medicine koje primjenjujete na osobnu odgovornost!
© 2018 • www.prirodna.hr • sva prava pridržana.
CMS 18.0421/5