Tahini pasta

Tahini je odličan i zdrav dodatak za mnoga jela. To je vrlo glatka pasta od tostiranih sjemenki sezama uz malo dodatka ulja. Samo to i ništa drugo. Jednostavno se priprema i može izdržati sigurno mjesec dana u hladnjaku. Izrada je toliko jednostavna da vam se uopće ne isplati tražiti tahini kao gotov kupovni proizvod.

 

Tahini je izuzetno bogat željezom i jedna žličica sjemenki zadovoljava dnevnu potrebu organizma za željezom. Svi koji žele popraviti krvnu sliku, evo odličnog i ukusnog načina. Ova /pasta ima mnogostruku primjenu pa se može koristiti u pripremi mnogih jela, a i kao samostalna namirnica. Još važnije, pun je esencijalnih vitamina, minerala i aminokiselina. Tahini je odlična hrana za sve s probavnim smetnjama. Budući da su za njegovu pripremu sjemenke sezama vrlo sitno zdrobljene, tahini se vrlo lako probavlja.

domaći tahini

Sastojci

  • 200 g sezama
  • 2 žlice maslinova ulja ili više ovisno u željenoj gustoći

Neki će možda staviti malo soli, ali meni je bolje bez. Sol obično stavim kada radim tahini umak s jogurtom i začinima. Tahini pasta mi odgovara bez soli.

domaći tahini

Sezam stavite bez masnoće u tavu. Lagano ga tostirajte na srednje jakoj vatri.

domaći tahini

Budite vrlo pažljivi da sjemenke zagore. Sjemenke trebaju imati zlatastu boju. Kada većina sjemenki poprimi takvu boju, skinite tavu s vatre.

domaći tahini

Prebacite sjemenke u sjeckalicu i dodajte 2 žlice maslinovog ulja za početak. 

domaći tahini

Postepeno možete dodavati još ulja ako želite rjeđu pastu. Smjesa mora biti sasvim glatka. Pospremite pastu u bočicu i držite u hladnjaku.

Piše: Sunčica P.