Proljetna okrepa

Mišjakinja je idealna za proljetnu okrepu u obliku izrade sokova. Ima sočno, svijetlo zeleno lišće koje već i samo po sebi izgleda ukusno. Mišjakinja je prepuna minerala i vitamina i idealna je za okrepu nakon loše zimske ishrane. Ova biljka se pojavljuje među prvim proljetnim biljkama baš u doba kada najviše žudite za zelenom hranom. Sve o mišjakinji pročitajte ovdje.

 

U kombinaciji s voćem ima blagi i nježni okus, a boja soka je nježno svijetlo zelena. Kada koristim zelene biljke, obavezan sastojak soka je limun kako bi sok što manje oksidirao. Jabuka i banana samo daju ugodan voćni okus. Ovoj biljci nije potrebno puno dodataka voća jer je sama po sebi ukusna i blagog okusa. Eventualno možete dodati (preko noći, u vodi natopljene) chia sjemenke koje će pojačati hranjivu vrijednost ovog obroka i pretvoriti ga u doručak.

mišjakinja i jabuka

Ovu biljku nazivaju crijevac, a to je zato što starija biljka ima končasto "crijevo" u stabljici i tad nije više ukusna. Najteži posao je ustvari očistiti suhe i žute stabljike iz busena. 

 

Sastojci

  • stručak mišjakinje
  • 2 jabuke
  • 1 limun
  • 1 banana
  • 2 čaše vode

Ovo je obično količina za 2 - 3 čaše.

mišjakinja i jabuka

Sok od mišjakinje duže ostaje svjež i zelen. Velika količina vitamina C sprječava oksidaciju i tako ovaj sok dugo zadržava lijepu svijetlo zelenu boju. Druge biljke, primjerice maslačak, ne mogu se pohvaliti ovom odlikom. Zato je mišjakinju dobro miješati s listovima maslačka i na taj način ćete dobiti sve.

Piše: Sunčica P.